dissabte, 8 de març del 2008

FINALMENT JA TENIM COBERTURA DE QUALITAT PER ALS MÒBILS!!!

Segons ens informa el regidor de Noves Tecnologies, Jordi Arbós, Fulleda ja te cobertura de telefonia mòbil de qualitat. De moment l'operadora que dóna el servei és VODAFONE, però l’Ajuntament esta fent gestions amb els altres operadors amb xarxa (Movistar, Orange...) perquè també puguin donar aquest servei.


Aprofitem per reiterar que en cas d’Emergència es pot trucar al núm. 112, encara que no tinguem cobertura del nostre operador.
Sembla que comencem a anar en el bon camí després de anys i anys d'immobilisme en aquest i en tants altres temes.
AQUEST ÉS EL MISSATGE NÚMERO CENT D'AQUEST BLOG FULLEDENC!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

brutal!!!!
deia k no m'ho podia creure!!! ara em deixo el mòbil a kasa i em sento malament, i si algú em truka?
llàstima k després de tants anys de no tenir cobertura ningú em truca...i ara he de gastar-me els diners enviant sms dient k tinc cobertura!!!!

una abraçada,

Anònim ha dit...

Visca Fulleda i visca el Jordi!
Al final ho has aconseguit! Després de llargues gestions i molts entrebancs, el poble ja té cobertura i has fet retornar la fe a aquells que l'havien perduda.

Et mereixes un carrer, una plaça o un monolit com el Pare Fàbregas.

Enhorabona, guapo! i segueix lluitant pels teus propòsits i els del poble en general.

Anònim ha dit...

FELICITATS PER LA PERSEVERANÇA, HA COSTAT PERO A LA FI,JA ESTEM COMUNICATS AMB EL MON EXTERIOR, AIXO ES UNA GRAN NOTICIA, JORDI APUNTAT EL TANTO. LLASTIMA QUE, ERC HA GUANYAT LES ELECCIONS A FULLEDA,I LLEIDA CAPITAL NO HA SEGUIT EL NOSTRE EXEMPLE