
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 3 dies
6 comentaris:
També hi haurà musiqueta i servei de bar, 24 hores........uffff, potser m'he passssat.
no t'has passat! vigila que no et quedis curt!!!!
fELICITATS MARC CORNET!!!
PITXIXI DE LES 24H DE FUTBOL SALA DE LES BORGES BLANQUES.
CA N'APRENGUIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
quants gols???
crec k ni va fer 14...
va ser pitxitxi i també campió amb l'Espluga Calba!!!
felicitas!!! ja sabeu "tots units fem força"
Publica un comentari a l'entrada