QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 1 dia
5 comentaris:
és genial!! ja ens ha costat prou!
ja estic tot nerviós, ja veurem com s'aferra el cotxe o la moto, jajajajajaja
potser hi podríem fer un GP de motos o carros o...
Dissabte vaig fer una incursió ràpida, ziga-zaga, ziga-zaga, apustuflant!!!!!!!!!!, ara, això si, s'ha de parar compte, es un caramel i no saps mai el que et pots trobar, però de totes maneres.........."vaya peaso carretera",jajajaja, com diuen els de TV3, salut i benzina!!!!
que vingui el Guardiola que li va això de la ziga-zaga...
Publica un comentari a l'entrada