Si teniu algun moble, sofá, llum, taula, etc. que no vulgueu, els joves busquem cosetes per al nostre espai del LOCAL. Podeu enviar-me un missatge privat (Laura Cornet) i us el vindrem a buscar. Bon Sant Joan i gràcies!! 😘
PASSEJADA DE SANT JOAN I DESCOBERTA DE L'HIPÈRIC
-
Des de l'Associació de dones Ermenssenda us convidem a participar en una
passejada per gaudir del nostre entorn, de les plantes i flors silvestres
que a...
Fa 5 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada