dijous, 17 de març del 2011

LA FAMÍLIA UNIVERSAL DEL FULLEDA CARNAVAL


14 comentaris:

Anònim ha dit...

Guapooooos!!!

EMIGRANT ha dit...

TANTS IMMIGRANTS, TANTS IMMIGRANTS

mare de família ha dit...

En la diversitat hi ha la riquesa...

Anònim ha dit...

i tant, i tant...

la riquesa, on és?

Anònim ha dit...

Sota la rajola del menjador...

Anònim ha dit...

jo és que tinc gres...

Anònim ha dit...

Ah, i el gres no són rajoles? o te l'han posat tot d'una peça?

Anònim ha dit...

tot d'una peça, bé, una peça per cada pis de la casa. A l'entrada no, que tinc llamborda, una sola també. Surt una mica més car, però és pràctic...

Anònim ha dit...

sí, sí que n'és de pràctic, sí. Suposo que primer et van fer el terra i després les parets...
Aix, aquests fulledencs.

Anònim ha dit...

parets, parets...???

Què és una o un paret???

Només terra de gres i vectors d'energia que ho sostenen tot...

En quin món viviu?

Anònim ha dit...

Ah, jo també tenia la possibilitat d’utilitzar l’hidrogen com a vector energètic per a l’electrificació de casa meva... Per tal de produir hidrogen vaig optar per la utilització d’energia eòlica de Fulleda i energia solar fotovoltaica de la Segarra, tot combinant les dues tecnologies amb la intenció d’obtenir la millor solució energètica. Això sí, no em vaig deixar el gres... per guardar la riquesa, clar!

Anònim ha dit...

res d'hidrogen, energia psíquica, només...

Anònim ha dit...

on va el meu pensament va la meva energia...
carpe diem

Anònim ha dit...

els dies que no tinc energia em cau la casa al damunt...

cave canem!