Bones, la Núria Arbós i jo (Montse) estem fent una recerca sobre les escoles de Fulleda, publicarem part de l'estudi dins el llibre de l'onzena trobada d'estudiosos de la comarca de les Garrigues. Però ens falten coses dels últims anys i per això hem creat aquest grup. Farem una trobada/berenar 😂 el dia 20 de juliol, dissabte a les 18:30 a la Sala de Fulleda. Ens agradaria que convidessiu a la gent que hi va anar i que afegiu aquests contactes en aquest grup. Us anirem informant!!! Gràcies
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 1 dia

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada