Amb l'excusa de la celebració de la copa del monarca estranger que al final no va ser, va tenir lloc un sopar a la Sala de Fulleda caracteritzat per un menjar fenomenal i una companyia esplèndida. A les ordres del Ramon Xifré i amb l'ajut de molta més gent, el menú va consistir en una esqueixada de bacallà amb romesco, llonganissa amb xampinyons al cava i músic. Per molts anys en puguem fer de sopars com aquests!!!
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 1 dia
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada