El Consell Comarcal informa sobre el programa de vacances IMSERSO: Les persones que no hagin viatjat mai per IMSERSO i vulguin fer la sol·licitud pel Consell Comarcal, poden passar pel Consell del 26 de juny 5 de juliol de les 8 h a les 15 h de la tarda. No han de fer la sol·licitud les persones ja acreditades, o sigui les que ja han viatjat en anys anteriors. Les persones que vulguin viatjar a través d’agència de viatges, poden fer la sol·licitud per internet a www.imserso.es.
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 1 dia

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada