Nombrós públic va assistir ahir dimarts a una interessant i instructiva xerrada/taller del tècnic de fauna salvatge Lluís Culleré sobre les aus rapinyaires. Aquest acte tanca una Setmana Cultural de Fulleda que enguany ha estat curta per la pandèmia de Covid-19 i que esperem que l'any que ve, amb l'empenta de l'Associació de Dones Marinada, pugui tornar a la normalitat.
PASSEJADA DE SANT JOAN I DESCOBERTA DE L'HIPÈRIC
-
Des de l'Associació de dones Ermenssenda us convidem a participar en una
passejada per gaudir del nostre entorn, de les plantes i flors silvestres
que a...
Fa 5 dies



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada