QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 3 dies

2 comentaris:
Desgraciadament, a Barcelona i Catalunya això es el pa nostre de cada dia, no només robatoris, atracaments amb força, estirades a persones grans fet per “persones” què van amb patinet elèctric (robat), i etc etc. Jo. A sota de casa (Barcelona) tenia una perruqueria què va ser ocupada per uns quants marroquins, d’això fa mooooolts mesos, encara hi son. El meu barri era un barri de gent immigrant espanyola, ara a mes, tenim a marroquins i angelins de forma molt potent. Robatoris, ocupacions. Això sí, la majoria no treballen (son menas), però a part de lo que roben, tenen despeses pagades per tots nosaltres en tots els àmbits. Això què dic, no es racisme ni res de res, simplement, es la realitat. Això, al final pot acabar malament, mooooolt malament.
Malauradament, tenim una situació complicada en aquest àmbit!
Publica un comentari a l'entrada