diumenge, 7 de juny del 2026

EL DIARI 'SEGRE' ESMENTA ELS ROBATORIS A LES PISCINES DE #FULLEDA I ALTRES POBLES GARRIGUENCS DE L'ANY PASSAT


2 comentaris:

Jordi (Cal Farreret) ha dit...

Desgraciadament, a Barcelona i Catalunya això es el pa nostre de cada dia, no només robatoris, atracaments amb força, estirades a persones grans fet per “persones” què van amb patinet elèctric (robat), i etc etc. Jo. A sota de casa (Barcelona) tenia una perruqueria què va ser ocupada per uns quants marroquins, d’això fa mooooolts mesos, encara hi son. El meu barri era un barri de gent immigrant espanyola, ara a mes, tenim a marroquins i angelins de forma molt potent. Robatoris, ocupacions. Això sí, la majoria no treballen (son menas), però a part de lo que roben, tenen despeses pagades per tots nosaltres en tots els àmbits. Això què dic, no es racisme ni res de res, simplement, es la realitat. Això, al final pot acabar malament, mooooolt malament.

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Malauradament, tenim una situació complicada en aquest àmbit!