diumenge, 3 d’agost del 2025

L'ASSOCIACIÓ JOVENT FULLEDENC ACONSEGUEIX UNA QUARANTENA DE SOCIS EN POCS DIES


SomGarrigues, número 664 de l’1 al 13 d’agost de 2025 (any XXV), pàg. 15.
 



 

dissabte, 2 d’agost del 2025

"ALLÒ REALMENT PREOCUPANT DE L'[INCENDI] DE #FULLEDA ÉS EL QUE HAURIA POGUT SER" ('SOMGARRIGUES')


SomGarrigues, número 664 de l’1 al 13 d’agost de 2025 (any XXV), pàg. 6 i 8.
 

I LA SETMANA CULTURAL DE #FULLEDA ACABA AMB EL TRADICIONAL SOPAR I ASSEMBLEA DE L'ASSOCIACIÓ DE DONES MARINADA!!!



ENHORABONA I FINS L'ANY QUI VE!!!

 

CONCERT AHIR A LA SETMANA CULTURAL DE #FULLEDA DE LA VIOLINISTA PAULA ARBÓS I DEL PIANISTA GUILLEM CASTEL



 


El nombrós públic present ahir divendres al vespre a l'església parroquial va poder gaudir d'un excel·lent concert interpretat per la fulledenca Paula Arbós al violí i Guillem Castel al piano.

AHIR DIVENDRES A LA SETMANA CULTURAL DE #FULLEDA, CINEFÒRUM



 

Es va projectar la pel·lícula Despoblats i hi va haver un col·loqui amb Laia Escolà, tècnica de l'Àrea Social de la Fundació Pagesos Solidaris. 

divendres, 1 d’agost del 2025

VÍDEO DE L'AJUNTAMENT DE #FULLEDA SOBRE L'INCENDI DE L'AUBREDA





SITUACIÓ DE L'INCENDI DE #FULLEDA AQUEST DIJOUS I DIVENDRES




Segons fonts dels Bombers, recollides per Montse Arbós, ahir dijous encara hi va haver un bon deplegament, amb uns trenta efectius, quatre camions a més a més d'un parell de vehicles lleugers, ubicats en punts d'emplaçament diferents fins a les set o vuit de la tarda. 

Tot i que l'incendi està avui absolutament controlat, s'esperarà uns dies encara per donar-lo per definitivament per extingit.





FESTA DEL CELLER MATALLONGA DE #FULLEDA, RESTRICCIONS VIÀRIES A LA RAVAL


 

A LA SETMANA CULTURAL DE #FULLEDA, AHIR DIJOUS, NEUS SALAT ENS VA PRESENTAR LA CAMPANYA 'RURALITAT VIVA I DIVERSA'




La fulledenca Neus Salat Aguilar, tècnica en gestió de projectes de la Fundació Pagesos Solidaris, ens va presentar la campanya 'Ruralitat viva i diversa',  en què es vol potenciar un territori viu, respectuós i divers que ajudi a la convivència, justícia social i igualtat. Malgrat tot, sembla que el suport econòmic no sigui el més adient, la qual cosa vol dir que és possible que en perilli la continuïtat. La proposta va interessar molt al nombrós públic que omplia un dia més l'Espai Marinada i hi va haver moltes intervencions i preguntes.