dimarts, 30 de juny del 2009

REVETLLA DE SANT JOAN DISSABTE PASSAT QUAN GAIREBÉ ERA SANT PERE!!!

DUOEXIT: un èxit de duo!
FOC 1: La calaixera de l'àvia fa el darrer acte de servei: espantar les bruixes i ànimes en pena que de ben segur eren molt a prop d'allí.

FOC 2: Abans, eren ceps i, ara, guaridora flama de la nit de Sant Joan. Sens dubte, es pot dir que aquests són els veritables CEPS DE LA SORT!!!


La flama del Canigó que encendria el dos focs de Sant Joan va ser portada des de les Borges Blanques per la regidora de Festes, Neus Cornet Donet.
Per cert, felicitats al Forn Montserrat per la magnífica coca!!!



7 comentaris:

nova a la Sala ha dit...

Jordi, com t'hi fixaves, punyetero!

Anònim ha dit...

Qui és el Jordi?

nova a la Sala ha dit...

Qui ets tu?

Anònim ha dit...

I, tu?

nonova a la sala ha dit...

Aquest comentari és per felicitar a l'autor de les fotos i dels comentaris encertadíssims. Sempre ho són, però avui m'han emocionat, ves que vols que t'hi digui! s'ha de ser de Fulleda per entendre'ls, com per trobar les pedres dels enigmes ...

Un 10 pel blogger!

Anònim ha dit...

Jo soc jo, amb que em fixava?, amb la flama, no? . Era la del canigo!!!

websapastre ha dit...

Gràcies, m'emocionen tantes felicitacions!!!