diumenge, 13 de febrer del 2011

ARTICLE DE LA TXELL BONET A LA VANGUARIA





10 comentaris:

montse ha dit...

felicitats txelll!!!!!

Fustera ha dit...

I salutacions!!!!!

admirador ha dit...

a veure quan ens fas un reportatge de Fulleda, guapa!

Txell Bonet ha dit...

ei, abans que res, gràcies per haver penjat els enllaços de l'entrevista a la birmana Aung San Suu Kyi, premi nobel de la pau 1991 aquí! no ho sabia!!

Ostres, admirador, no sé qui ets... però sí que m'agradaria fer alguna cosa amb Fulleda... ja veurem quan com i què. De totes maneres, heu de saber tots que quan vaig per aquests móns de Déu, sempre porto l'ànima del nostre estimat poble amb mi, i el record del meu avi, que tant m'ha marcat, i indirectament sempre m'ha animat a fer tot el que faig.

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Gràcies per visitar-nos i qualsevol cosa ja saps on som.

Salutacions,

Peti

Txell Bonet ha dit...

Compatriotes fulledencs! tornaran a publicar un article meu al Magazine de la Vanguardia d'aquest diumenge 20 de març (dissabte 19 pels subscriptors)... aquest cop van ser ells que em van demanar amb urgència marxar a Tuníssia a fer un reportatge sobre l'origen del noi que es va cremar a lo bonzo i arrel d'aquí van començar a manifestar-se i la cosa va anar a més... fins manifestacions massives que van fer fora al dictador. Era un encàrrec contrarellotge!!!

Salutacions a tots els fulledencs (i quan tingui link, us el passaré)

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Estarem al cas i molta sort!

Txell Bonet ha dit...

Perdoneu! és el pròxim cap de setmana!! 27 març 2011, sota el nom de "Jóvenes tunecinos"

Anònim ha dit...

ok

Txell Bonet ha dit...

Aquí us deixo l'enllaç directe al reportatge sobre l'inici de la revolta a Tuníssia publicat al Magazine de la Vanguardia:

http://www.magazinedigital.com/reportajes/los_reportajes_de_la_semana/reportaje/cnt_id/5920