dilluns, 21 de març del 2011

SONET IRREVERENT, DOLENT I ANÒNIM EN EL DIA DE LA POESIA, QUAN COMENÇA LA PRIMAVERA, DEDICAT A FULLEDA

Entre Torre i Roques aturonada

defenses sola el garriguenc llevant

amb ton canó mirant endavant

assenyalant la humida marinada.

Al Sindicat la colleta dels carlins,

els republicans al davall a la Sala,

de tant en tant s'escapa alguna bala...

per divertir, amagats, els Agustins.

Poble bell i benaurat de pedra vella

massa morts posats a l'última guerra,

qui té pel mànec ara aquesta paella?

Vinya, oliveres i alguna bleda

assolellada i clivellada terra

vet aquí tal com és la nostra Fulleda.

13 comentaris:

montse ha dit...

"m'agrada!" com al facebook hi hauria d'haver aquesta opció

montse ha dit...

"m'agrada!" com al facebook hi hauria d'haver aquesta opció

lad'abns ha dit...

ja m'ho ha tornat a escriure dues vegades!!!

Anònim ha dit...

perquè t'agrada molt!

Anònim Anònim i Anònim ha dit...

gràcies, gràcies, gràcies...

la d' aguilar ha dit...

i no sabem qui va escriure aquesta poesia??

Salada ha dit...

Amb el permís del Anónim i del Peti la publico al Facebook!!

Anònim Anònim i Anònim ha dit...

d'acord, Salada...

Anònim Anònim i Anònim ha dit...

Sí, es pot sabar, la poesia la vaig escriure jo...

Aaaaa ha dit...

Malt ba sa la vas ascraura ta!!!!

Eeeeeee ha dit...

Meltes grècees!!!

Anònim ha dit...

Fulleda es el poble mes bonic de les garrigues

Anònim ha dit...