Ahir, la Denominació d’Origen Costers del Segre va organitzar un acte de premsa i prescripció a Barcelona, sota el títol de "La Gran Nit de la Denominació Costers del Segre".
L’experiència ha consistit en un sopar amb maridatge amb una proposta gastronòmica de signatura lleidatana, de la mà de dos dels xefs amb Estrella Michelin del territori: Joël Castanyé, de La Boscana, i Xixo Castaño, del Restaurant Malena.
L’acte, organitzat amb la col·laboració de la Diputació de LleidaLleida, ha estat presidit per Tomàs Cusiné Barber, President de la DO Costers del Segre, i Joan Talarn, President de la Diputació de Lleida, que han fet d’ambaixadors de la marca Lleida i dels seus vins davant dels presents. --
XERRADA SOBRE LA VIDA ALS ESTATS UNITS DE TRUMP AL SINDICAT DE TARRÉS
-
Aquest divendres al vespre, la sala polivalent del Sindicat de Tarrés va
acollir una interessant conversa amb *Carlos Ramos*, professor a la
Universit...
Fa 5 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada