Aquest matí, abans de les 11, han estat vacunats a la Sala de Fulleda els veïns de més de 80 anys contra la Covid-19. En total, unes 10 persones més una de Tarrés ja han rebut la primera dosi del vaccí administrada pel personal del CAP de les Borges Blanques. Esperem que el camí que ara emprenem ens porti aviat a la desitjada normalitat. Mentrestant, molta cura i prudència a tothom!
PASSEJADA DE SANT JOAN I DESCOBERTA DE L'HIPÈRIC
-
Des de l'Associació de dones Ermenssenda us convidem a participar en una
passejada per gaudir del nostre entorn, de les plantes i flors silvestres
que a...
Fa 6 dies








Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada