Gairebé un centenar de persones van celebrar ahir la revetlla de Tots Sants a la Sala de Fulleda en el tradicional sopar i concurs de truites. La festa es va caracteritzar per la bona harmonia entre els assistents que van compartir truites i altres menges, per acabar amb la peculiar música de Rocaband.
FOTOGRAFIA ATRIBUÏDA AL DARRER CURS (1969-70) DE L'ESCOLA DE LLORENÇ DE
ROCAFORT, PERÒ SEMBLA ANTERIOR... A VEURE SI HI PODEM POSAR NOMS!
-
*Aquesta fotografia, gràcies a l'amabilitat del Nèstor per la reproducció,
es va poder veure en la visita guiada d'aquest passat dissabte. Forma pa...
Fa 4 hores



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada