L'Ajuntament de Fulleda continua explorant les possibilitats de reg a través del canal Segarra-Garrigues al nostre terme. Després d'una reunió amb el president de la Comunitat de Regants, Josep Maria Jové, ara han enviat una carta al director general de Regadius i Espais Agraris de la Generalitat, Xavier Gispert. Tot i que se sap que és una possibilitat remota, l'Ajuntament ho seguirà intentant. Seguim 🙂💧!
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 18 hores

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada