Bona nit fulledencs i fulledenques, volem agraïr, des de l’Ass Jovent Fulledenc, tot el suport que ha rebut l’equip de futbol, la gran mobilització, ànims, l’eufòria inscansable del públic, totes les pancartes, els infants, l’entrada triunfal… i sobretot als jugadors i jugadores de Fulleda, sense valtres res hagués estat possible. Ser avui a Tarrés ens ha fet sentir més orgullosos que mai de ser fulledencs, ens ha unit com a poble, i ens ha demostrat que, una vegada més, units som més forts, i avui hem demostrat ser invencibles. Bonanit, Fulleda, només queden 364 dies per tornar a gaudir del futbol mixte fulledenc (mixte de veritat 😜) però sobretot 364 dies per compartir una il•lusió. Gràcies a totes i tots, i visca molt fort FULLEDA!!!! 🤍💙🤍💙🤍💙
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 19 hores
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada