Aquest estiu podreu gaudir de 2 sessions setmanals, durant les setmanes indicades al cartell.
- JULIOL: setmana del 20 i setmana del 27
- AGOST: setmana del 10 i setmana del 17
Les classes es faran els dimarts i divendres, d’11.00 h a 12.00 h.
Per inscriure-us, podeu reservar la plaça a l’Ajuntament i fer el pagament:
✅ Mitjançant transferència bancària, indicant correctament el concepte i nom
✅ Presencialment a l’Ajuntament, quan hi hagi servei de secretaria.
Animeu-vos a participar i a gaudir d’una activitat saludable, divertida i refrescant! 💦
Us hi esperem! Salut! 😊🏊♀️🏊♂️

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada