diumenge, 18 d’abril del 2010

AQUESTES TULIPES VAN VENIR D'HOLANDA JA FA UNS QUANTS ANYS...


9 comentaris:

Pobra de mi... serà el clima de la Segarra? ha dit...

Són precioses!
jo també en vaig portar i no em van sortir. Què tindran les tulipes contra mi? o millor dit, que tindran totes les plantes contra mi, que fins i tot els geranis m'agafen una pesta cada any?
Siusplau, si sabeu d'alguna planta forta i resistent, però bonica a la vegada, digueu-m'ho...

Anònim ha dit...

Viuen perquè les cuiden bé i el clima de Fulleda és únic... que si depengués dels qui les van portar, no ho sé...

Petunio ha dit...

L'argelaga es forta i resistent i fa una flor bonica de color groc. ah!!punxa una mica. jejejej

POTUS ha dit...

ens hauríem de decantar per les coses de secà: farigola, espígol, romer...

Ara que amb el Segarra-Garrigues, que no arriba aquí, aviat tot seran selves tropicals de l'Espluga en avall!

jardiners d Paco Tilla ha dit...

Però l'argelaga és silvestre i nosaltres busquem plantes domèstiques, jejeje

Aitor Tilla Datun ha dit...

l'argilaga és comestible?

La cuina a casa... ha dit...

síiii, fa unes digestions relaxadíssimes. Molt apropiada per a la colegró...

Els fogons de Lleida... ha dit...

Síiiiiiií, fa unes digestions relaxadíssimes i va molt bé per a la colegró...

Anònim ha dit...

Com es fa? Amanida quan és verda o es millor deixar-la assecar? Potser en infusió...