dimecres, 2 de maig del 2012

NÚMERO ESPECIAL DE L'ANTIGA REVISTA DE FULLEDA "PETI QUI PETI" EN PAPER

Com que enguany es commemoren els 25 anys de la revista fulledenca "Peti Qui Peti" s'ha començat a parlar sobre la possibilitat de fer un número especial en paper (sí, allò que es feia servir abans d'internet) a part d'altres coses. Per això des d'aquest blog es fa una crida als antic col·laboradors i a tots els nous que s'hi vulguin afegir per tal que vagin aportant les seves idees i comencin a pensar en articles, dibuixos, fotos, poemes, contes... Podeu deixar aquí mateix els comentaris o escriure'ns en privat a fulleda.pqp@gmail.com

8 comentaris:

NeusA ha dit...

A mi em teniu pel que us convingui, imagino aquesta edició amb un caire festiu, observant els canvis al poble en aquests anys.Serà difícil cenyir-se al format que tenia amb tots els canvis que hi ha en 25anys, s'haurà de resumir molt!

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Molt bones idees. Vinga, més!

NCD ha dit...

La Montse Arbós pot redactar els horòscops, que els diumenges a LA Sala se li dóna molt bé fer les interpretacions.
Podem afegir aquest nou apartat a la publicació? ;-)

mossèn Jepó ha dit...

I tant, tot hi cap si no es pertoba la sagrada religió i el govern dels millors!

Annaming ha dit...

Jo també us animo!!! encara no sé com col.alborar però compteu amb mi!!

Xus ha dit...

Jo crec q es podria fer com un recull de records d'aquests 25 anys. Cadascu pensa en un fet important del poble, escriu un mini article i hi penja una foto. Bé, jo no hi era, però ara sí. I m'agradaria col.laborar encara q sigui amb la meva poca experiència. I ja sé quin record o anècdota podria penjar...

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Em sembla molt bona idea també. I tota col·laboració és benvinguda!

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Anna,

Segur que trobes alguna cosa... o si no, tranquil·la que ja te la buscarem!!!