CAP A MONTBRIÓ DEL CAMP, A FER HISTÒRIA!!*!!
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 2 dies

3 comentaris:
Gràcies a tots els qui vau venir, per les ganes, l'actitud i el comportament, perquè vam demostrar al món que sóm i serem un país cívic, pacífic i lliure!!!!!
I també gràcies als qui es van quedar a "cuidar el poble", que ens van ajudar, que ens van acompanyar a l'agustina i que van fer que a Fulleda també sonessin les campanes!!!!!
Gràcies a tot el poble de Fulleda i amics, tant els que van venir com els que ho haurien volgut fer i no van poder!!*!!
Publica un comentari a l'entrada