El que va ser durant molts anys veí del nostre poble de Fulleda, l'Horaci Botella, es va jubilar aquest passat mes de desembre de la seva feina d"'home lletera", encarregat de portar gent i mercaderies entre la Seu d'Urgell i les valls de Tuixén. Ara, el documental d'Eva Clausó titulat 'La lletera o el noi dels encàrrecs', repassa l'última jornada de treball de l'Horaci Botella, que durant 17 anys va fer de noi dels encàrrecs pels veïns d'aquesta zona de l'Alt Urgell.
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 18 hores
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada