dimarts, 9 d’octubre del 2007

L'associació de Dones Marinada informa:

EXCURSIÓ A VERDÚ - LLEIDA
27 d’octubre de 2007

· Arribada a Verdú i visita al Museu de les Joguines
· Visita guiada a Verdú: església, castell, carrer Major a la casa de St. Pere Claver i una casa de terrissa
· Dinar a Lleida
· A les 18:30h, al teatre Principal: FAMA, el musical

PREU SÒCIA (parella de la sòcia o fills) = 30 €
PREU NORMAL = 50 €

Data límit inscripció: dimecres 10, d’octubre de 2007 de 2/4 de 7 a 8 de la tarda a la biblioteca


CASTANYADA
2 i 3 de novembre de 2007

Divendres, 2 de novembre
A partir de les 5 de la tarda, taller de panellets

Dissabte, 3 de novembre
A partir de les 5 de la tarda, taller de manualitats infantils i actuació de contacontes popular
Elecció del logo de l’Associació
A partir de les 9 del vespre, Sopar de Castanyada

PREU ACTIVITATS CASTANYDA = 2 €/persona

Data límit inscripció: dimecres 24, d’octubre de 2007 fins a les 8 de la tarda a la biblioteca


LOTERIA DE NADAL
04367

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei!, guardeu-me un número!
També vull ser milionàri/a...

Anònim ha dit...

Records de la Laia del Cogul per a les joves de Fulleda...

Anònim ha dit...

Canvio dècim de Fulleda per dècim del meu poble. Fet?

Anònim ha dit...

A veure pim,pam, pum(fuego),quants €'s et vols gastar?. De totes maneres haurem de valorar si venem loteria a ANONIMS/ES. Potser hauras de començar a donar la cara.

Anònim ha dit...

Tornem els records a la Laia del Cogul, gràcies

Anònim ha dit...

Homeeeeee, no sigueu tan esquerps!, això de canviar dècims és bonic... Jo ho demano de bona fe, vaja, em sembla a mi que no hi ha cap mal...
I no sóc cap anònim... he estat al vostre poble i m'agrada mooolt!
Sóc aquell/a que vaig fer el pic...
Per cert, quin fred feia allà dalt...

Anònim ha dit...

Sabem que has estat al nostre poble, pels detalls i bons records que en tens però com vols que ens canviem loteria si no et coneixem?. Jo te'n canvio de les dones, però com et reconeixeré? portes una samarrerta amb el pim,pam,pum, je,je

una abraçada

Anònim ha dit...

Això està fet!
Et canvio un dècim del meu poble per un de les dones...
Només falta un intermediari. Algú que et conegui a tu i que hem conegui a mi... i clar, aquesta persona només pot ser una.
Li haurem de preguntar si es presta al trueque.
Aviat tindrem la resposta, viscafulleda.

Una abraçada

Anònim ha dit...

Visca fulleda,
això està fet!

Anònim ha dit...

Potser la saladeta en pugui ajudar...Vaig equivocada?

Anònim ha dit...

jajajajaja, vas equivocada del tot. Però molt, eh????

Anònim ha dit...

Qui millor que un junge per fer de intermediari i més amb loteria pel mitg. Només em falta saber qui es "viscafulleda i Pim,pam,pum" espero sigui fàcil. De fet la poliquia judiquial ja ho està investigant.

Anònim ha dit...

Pim, pam pum com ho farem per intercanviar loteria, jo passo dels jutges i dels advocats, preferiria alguna cosa més fàcil i sense intermediaris, que després volen comissió.
un petó

Anònim ha dit...

PimPamPum..foc!!, suposo que saps que per desgracia no es pot passar de jutjes i advocats encara que volguem...jajaja.a disposar.

Anònim ha dit...

Jo em mantinc dins els límits de la llei (ben la límit, eh?), i encara en puc prescindir, però per sort hi ha jutges i lleis, sinó en quin país viuríem?. Ja n'hi ha prou de saltar-se la normativa!!! je,je
A i als que ens critiquen però llegeixen la web, ànims i a continuar treballant!!!! Com ho fem nosaltres!!!! je,je

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb tu, viscafulleda. Jo també passo de jutges i advocats.
Posa lloc, dia i hora i ens canviem la loteria.
Encara tocarà!
Si ho vols fer més fàcil, em pots posar les inicials del teu nom i cognom. Llavors no ens podem equivocar... jajajaja.
Un petó!