.jpg)
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 21 hores
.jpg)
.jpg)

4 comentaris:
Ja era hora!!!, encara que alguns diguin que no calaia, je, je,
A Fulleda va ploure? Doncs que afortunats!!! Per aquí ni una gota...
Ah!, els camins estan quedant de primera. Continueu així, fulledencs. El poble s'ho val.
Gràcies, pim,pam,pum, tot ho fas així de ràpid? ho dic pel nom,je,je
No, viscafulleda, hi ha coses que me les prenc amb molta calma...
Publica un comentari a l'entrada