dijous, 12 de novembre del 2009

INFORMACIÓ SOBRE LA CONSULTA D'AUTODETERMINACIÓ A FULLEDA EL 13 DE DESEMBRE

En aquesta pàgina hi ha informació de Fulleda i la consulta sobre l'autodeterminació de Catalunya que ha de tenir lloc el proper 13 de desembre i que organitza la comissió ciutadana Fulleda Decideix.

EL 13 TOTHOM A VOTAR!!!




"El dret dels pobles i de les nacions a disposar per ells mateixos és una condició prèvia a l'aplicació de tots els drets fonamentals de l'home."
Resolució 637 A(VII) de l'Assemblea General de l'ONU

4 comentaris:

Salada ha dit...

Eo algú sap de qui es el mobil que hi ha sota el Logo de Fulleda decideix???? espero que li haguin demanat permis a la persona no?? Meu no es!!!

JO ha dit...

meu tampoc...

Salada ha dit...

Ja ja ja jo ja sé de qui és!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Jo m'ho imagino...