dilluns, 30 de novembre del 2009

MÉS PEDRES (V)

On és???

14 comentaris:

Oloraire ha dit...

Això fa olor ... de forn de llenya.

pedraire ha dit...

el forn ja fa temps que és apagat...

montse ha dit...

ja,ja, sembla una orella...va que us he donat una bona pista!!!!!!!!!!!

oreller ha dit...

que es pel, o telaranyes???jajja

oreller ha dit...

que es pel, o telaranyes???jajja

pedraire ha dit...

jo que sé on és, per les pistes que doneu em perdo

Oloraire ha dit...

Olor de llibres?

bomber ha dit...

Sembla olor de material bèl·lic...

montse ha dit...

aneu bé, l'orella era caxondeu!!!!! però les pistes són massa fàcils, si ha de ficar emoció!!!!!!

bombaire ha dit...

jo diria que és una granada de mà... medieval!!!

montse ha dit...

ja,ja, doncs ho podria ser!!!! aquesta secció és un èxit, m'agrada, encara que jo seria més dura amb les pistes!!!!

websapastre ha dit...

Només et cal enviar la foto i les pistes...

segarreta ha dit...

Bueno, dieu d'on és o què?
perquè jo continuo veient-hi una orella amb pelets...

FULLEDA - PETI QUI PETI ha dit...

Si a la consulta vas
hi passaràs
potser no és el més bell
però és força vell
aquest capitell