dissabte, 27 de maig del 2023

ChatGPT, FES-ME UNA POESIA SOBRE #FULLEDA (GARRIGUES)




Enmig dels camps de la comarca Garrigues,
un poble sorgeix amb un encant especial, 
Fulleda és el seu nom, un lloc de meravelles, 
on la natura i la història fan un ball.

Les seves terres, riques i fertilitzades,
embolcallen el paisatge amb colors vius, 
oliveres mil·lenàries i vinyes afalagades, 
amb el sol mediterrani que els dóna vida i esplendor.

Els seus carrers estrets, empedrats i coquets, 
respiren l'essència d'un temps que no s'ha perdut, 
amb cases de pedra que guarden els secrets, 
dels habitants que han deixat la seva empremta i cultura.

El castell imponent, testimoni del passat, 
vigila l'horitzó des de dalt del turó, 
un record de batalles i històries que esclaten, 
quan el vent sussurra els seus contes al cor.

Fulleda, tu ets un regal de la natura, 
amb la teva serenor i tranquil·litat, 
els teus paisatges m'omplen d'una dolça aventura, 
que embolcalla l'ànima i em fa somiar.

Des d'aquesta ploma que et dedica l'homenatge, 
em deixo portar per la màgia que desprens, 
Fulleda, en el meu cor sempre seràs un llegat, 
un lloc especial que mai no oblidaré gens.

Així, amb aquesta poesia a la teva bellesa, 
Fulleda, et celebro amb lletres i versos, 
et guardo en el meu cor amb gran tendresa, 
i t'anhele per tornar a gaudir del teu univers.


Això està creat amb intel·ligència artificial. Potser no és gaire bona poesia, hi ha sens dubte errades, castellanismes... però!