dilluns, 26 de novembre del 2007

LA COLLITA DE L'OLIVA A FULLEDA











7 comentaris:

Anònim ha dit...

Collonnnnnnnnn, aixi fins hi tot jo vaig a collir olives, però crec que aixo del "caragillet" només es quant venen els afeixits. Suposo que estan assegurats...jajajjajaj

Anònim ha dit...

Ja ho pots tornar a dir! El carajillet o cigaló (pels puristes que ens llegeixen) només és en casos extraordinaris!!! Que entre setmana passem amb un caramelet de cafè!!
Petons i a veure si us animeu i dissabte veniu tots a collir!!! Amb mi, és clar!!!

Anònim ha dit...

Ei!, feia molt temps que no veia un pa amb aquesta bona pinta. Torradet i amb botifarra, mmmmmmmm... segur que després les olives cauen soles a la borrassa!

Anònim ha dit...

Soles no! però després del carajillet només s'havien d'acompanyar amb una pentinadeta,
petons

Anònim ha dit...

ara sí q vindré!! dp d veure les fotos ja m'he animat i xl pont vinc.només em faltava una espenteta home...ànims collidors q aquest fred ens arrupeix a tots!!

Anònim ha dit...

A veure si és veritat!!! I fem una bona colla!
petons

Anònim ha dit...

US FELICITO PEL VOSTRE ENTUSIASME, ENCARA QUE SIGUI A BASE DE "CARAJILLETS", PERO A MI, NI QUE EM DUTXEU AMB AIGUA DE IRLANDA (WHISKY),NI M'AFARTEU DE BOTIFARRES, NO VAIG A COLLIR OLIVES NI BORRATXO, NI QUE M'APUNTIN AMB UNA ESCOPETA.
ANIM QUE JO COM A "SALTAMARGES", L'OLI EL CULLO A LA COOPERATIVA I SI FA MOLT FRED, HO DEIXO PER UN ALTRE DIA!!!.