dimarts, 18 de desembre del 2007

MÉS FOTOS DE LA NEVADA





























11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, k ràpid ja estan penjades!!!
i dels plans? no en teniu? m'han dit que stava maco, maco!!!!!
any de neus, any de bens!!!

Anònim ha dit...

Vostè vol dir, sens dubte: any de néu, bé de Déu.

Anònim ha dit...

Prò, que no's la primera la dels Plans????

Anònim ha dit...

No, n'hi ha dues més, i jo els refranys me'ls invento, alguna cosa a dir, tradicionalistes obsolets?

Anònim ha dit...

Sí, la primera és dels plans, perdó. Però n'hi ha una amb un arbre caigut que és millor!

Anònim ha dit...

qUE NO ÉS LA PRIMERA UN ANTRE CAMÍ??????????????

Anònim ha dit...

estem mirant les fotos a la biblio!!!! Per agula és el primer contacte amb internet!!

Anònim ha dit...

I jo us estic mirant a valtres!!!!

Anònim ha dit...

Xafarder!!!! Ja m'explicaràs a qui més mires, que jo també m'hi apunto!, si em deixes
Guapes les fotos de la nevada! Crec que li hauríem de donar un premi a qui les va fer. No podríem votar les millors fotos de la blog, o fer un concurs fotogràfic?
són propostes....

Anònim ha dit...

Jo voto per la de l'avet, que té boles i tot i queda molt xulo.

Anònim ha dit...

Aquesta neu n'espera una altra!

Això és el que diu la tradició popular oi?!