Durant l'acte es va fer entrega d'un obsequi a la Montse Arbós per a la Txell Bonet del CDR Borges. En el col·loqui posterior van intervenir Josep R. Farran regidor de Borges x la República, Enric Mir, alcalde de les Borges, Emili Farré, representant d'Òmnium Cultural, i Montse Arbós, per l'ANC, que van respondre a diferents preguntes del periodista Miquel Andreu. En el torn de paraules de l'acabament, també va prendre la paraula la fulledenca Rosa M. Xifré.
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 4 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada