La situació actual, segons Jordi Arbós, alcalde de Fulleda, és que l'ús de la xarxa de camins del terme i de la carretera que ens uneix amb l'Espluga Calba i Tarrés s'ha de fer amb extrema precaució per evitar accidents. Pel que fa a l'aigua, tot i que estem desconnectats de la xarxa comarcal, hi ha reserves per a alguns dies i s'espera que divendres es pugui tornar a la normalitat, tot i així, es demana fer-ne un ús responsable.
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 4 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada