En el marc de la XII Trobada d'Estudiosos de les Garrigues, desenvolupada ahir dissabte als Torms, es va presentar "Apunts sobre els estrangers a les Garrigues orientals (XVI-XVII)" de Santi Arbós Gabarró. Aquest treball fa un primer repàs sobre els immigrants, sobretot occitans, que van viure als nostres pobles, amb una aportació destacada dels que van conviure a la Fulleda d'aquests dos segles.
QUI EREN ELS ALUMNES DE L'ESCOLA DE LLORENÇ EL CURS 1959-60?
-
*Gràcies fonamentalment a la Montserrat de cal Bergadà i la Rosa de cal
Sebastià, ara tenim gairebé tots els noms dels integrants d'aquesta foto.
Qualse...
Fa 4 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada